BAŞARI TEKNİK SERVİS

Grup faaliyetlerinin satış sonrası hizmetleri sürecini üstlenmek üzere, 1991 yılında Ankara’da kurulan Başarı Teknik Servis, 1992 yılında İstanbul’da kurulan servis merkezinin ardından 1993’de İzmir’de, 1995’de Adana ve Bursa’da kurulan servis merkezleriyle hizmet alanı genişletmiştir. 1998 yılında daha hızlı hizmet ve etkili bir raporlama sistemi için SAP R/3 sistemini seçen Başarı Teknik Servis; 2000 yılında sırasıyla Erzurum, Trabzon, Diyarbakır servis merkezlerinin kurulmasıyla hizmet alanını Türkiye geneline yaymıştır. 2001 senesinde Türkiye’de bir ilk olan arabalı kurye sistemine start verilmesi ve aynı yıl ISO kalite belgesi düzenlemeleri ve bayilere özel olan internetten arızalı cihaz takibi sisteminin başlatılması ile müşteri ihtiyaçlarını merkezine alan, hızlı anında ve efektif çözümler sunan yaklaşımını 2004 yılında aldığı ISO Kalite Belgesi ile tescilledi. Bu süreç içerinde 2002 yılında Antalya’da aynı sene İstanbul Beşiktaş ve İstanbul Bakırköy’de açılan yeni servis merkezleriyle birlikte Türkiye’de toplam 12 noktada hizmet vermeye başlamıştır. 2003 yılında Ankara Kavaklıdere Ofisi ve Kızılay ofisinin, 2005 yılında Eskişehir’de kurulan servis merkezinin de katılımıyla hizmet alanını daha da genişleterek Türkiye genelinde müşteri ve kaliteli hizmet odaklı yaklaşımıyla, hızlı, zamanında ve verimli çözümler üretmeye devam etmektedir.